- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 16 augusti 2012

Hej och hå!

Gomorron allihop!

Var faktiskt strak igår eftermiddag på gymet och kunde köra på rejält ett bra tag innan energin började tryta. :) Efter träning så blev det som sagt kebab (mums) och sedan mys framför TV:n tills det var dags att nanna kudden. :) Hade dock svårt att somna sen igår så det blev lite lite sömn inatt.. Kroppen känns ganska trött och jag har träningsvärk praktiskt taget överallt. :S

När jag vaknade imorse så inbillade jag mig att jag försovit mig (brukar kunna bli så för mig när jag sovit oroligt :() och for upp ur sängen för att sedan se på klockan att jag var uppe 5 minuter innan jag behövde. Tog det lugnt hemma innan jag gav mig iväg ut med Lilleman. Mötte en hel del fyllon ute imorse också. Jag har aldrig förstått hur man kan supa mitt i veckan sådär men de kankse inte arbetar och då är det ju lördag hela veckan, haha. ;)

En del har lite hud till övers kan man väl säga. ;)

Ska flexa ut lite tidigare idag och gå hem och försöka vila lite för att ta igen lite förlorad sömn. Hade tänkt att gå  intervallpasset ikväll men det känns ganska omöjligt i det skick jag är nu. Om jag får sova en liten stund kankse jag repar mig. Hoppas allt flyter på idag bara så jag kan ta mig hem skapligt. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar