- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 6 mars 2012

Tisdag

Gomorron! :)

Idag var det sådär kyligt igen på morgonen, minus 7 när jag och Lilleman gav oss ut på vår morgonprommis.. Som tur är så hade jag tagit på mig rejält med kläder så jag frös inte i vilket fall. :) Hooaps snart det är slut med dessa stora temperaturförändningar mellan dag och natt..

Gårdagens benpass gick bra, hade bra styrka i benen och körde ett högrepspass med en hel del superset för att trötta ut benen utan att behöva lägga på för tungt. :) Efter benpasset så blev det 5 km återhämntningsjogg på löpbandet. Även denna vecka så var jag oförskämt pigg i benen, körde på 1% lutning och i ett ganska högt tempo ändå utan att det kändes jobbigt. :) Efter löpningen så gick jag förbi affären och hämtade ut en paket med två par löpartights som jag beställt. Hur de ser ut får ni se när jag hunnit ta bilder. :)

Bild från en av våra morgonprommisar i somras.. Åh vad jag längtar tills det blir varmt och skönt ute igen!

I eftermiddag väntar bröst och biceps efter jobbet. Hoppas att jag har ordentligt med energi i kroppen denna vecka. Förra kände jag mig ju väldigt svag och energilös.. Roligare att vara stark! ;)

Hoppas ni får en fin tisdag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar