- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 22 mars 2012

Vilomode!?

Är min kropp inställd på vilomode? Alltså det blir bara värre och värre.. Jag är så sjukt trött och benen bara värker.. Snubblar på mig själv när jag ska gå på toaletten för att de inte fungerar som de ska.. Gör verkligen allt för att inte somna framför datorn! Våran "öppen dörr" kultur här på jobbet skulle nämligen innebära "leta efter gemet"-stilen för att jag skulle komma undan med en tupplur.. Om jag ens skulle komma undan då, haha! ;)

Skulle ge allt för att kunna göra som Leon just nu!

Och ja, till och med i denna till synes ganska obekväma sovställning! ;)

4 kommentarer:

  1. Haha nu är jag med, undrade varför du skrev Anna... jag bloggar på Annas VIP blogg, då hon som är huvudinnehavare av bloggen heter Anna =)
    Karoline heter jag. Skulle ha somnat ännu tidigare om inte Sveriges mästekock var på tv igår, sjukt trött!

    SvaraRadera
  2. Ok, trodde de var din vipblogg, ha ha! ;) Så fel det kan bli ibland! :) Ja du, så kommer det bli för mig ikväll.. Grejen är att jag lovat att ha filmmys med min man.. Får väl gömma mig lite bakom kudden och vara fejkvaken som vanligt! ;)

    SvaraRadera
  3. Du behöver nog vila lite! Men du läs om denna mening:

    " Får väl gömma mig lite bakom kudden och vara fejkvaken som vanligt!"

    Jag höll på att garva ihjäl mig, det låter som att detta appliceras på fler situationer än TV-soffan! ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja, känns lite bättre idag även om jag fortfarande är sliten. Hoppas på att sista dygnet gör underverk! :)

    Ha ha! Ja, de skulle kunna tolkas så faktiskt. Så illa är det faktiskt inte men jag brukar applicera metoden ofta när vi ser på film. Jag är ju kvällstrött och Peter blir jättetjurig över att jag "alltid" somnar när vi se på film. Så med denna metod så kan man låtsas att man varit vaken om man hinner vakna upp precis när filmen slutar, haha! ;) Ses imorn! :)

    SvaraRadera