- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 10 mars 2012

Vilken lördag!

Morgonen började riktigt bra idag med egentid. :) Först 5 km morgonprommis med Lilleman i stormen och sedan löpning. :)

Skulle ljuga om jag sa att benen var pigga idag.. Redan på morgonprommisen fick jag kämpa för att hålla uppe tempot. När det väl var dags att springa så var de inte piggare.. Eftersom jag vet hur mycket jag älskar att va ute och springa så gav jag mig ändå iväg. Det var ganska tunga steg idag men ändå skönt att få springa ute ensam mestadels av rundan. Tog det lugnt och sprang den rundan som jag varit sugen på hela veckan. Blev lite längre runda än vanligt idag fast jag var sliten. Dock så blev jag inte mer sliten under rundan utan kände mig lika när jag kom hem som när jag sprang iväg. Konstigt de där! :) Totalt blev rundan strax över 19 km. På bränslet 2 bananer, pure carbs och BCAA så tycker jag ändå att totalt 24 km motion är rätt bra jobbat. Konstigt vad man kan klara av egentligen. Om man bara vill och bestämmer sig. :)

Under resterande del av morgonen/ förmiddagen så har jag städat, tvättat, lagat matlådor till hela veckan samt bakat en sockerfri cheesecake light och gått två till prommisar med Lilleman. Full rulle! :) Nu ligger jag i sängen och tänkte vila någon timme, det har jag förtjänat. :) Hoppas energin kommer tillbaka till eftermiddagen, har fyllt på med massor av mat för ändamålet. Är tänkt att jag ska gå till gymet och köra rygg och mage sen. Om jag orkar efter den här förmiddagen vill säga! ;)

Bjuder på en lördagsbild på en något sliten C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar