- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 6 november 2010

Älskade lördag!

Nu är den här, bästa dagen på hela veckan! :) Det gick som en dans på rosor att gå upp imorse och morgonprommisen gick i högsta möjliga tempo utan att det kändes tungt en enda gång. :) Nu har jag druckit protein och ätit min gröt och väntar på att få gå till gymet om 40 min när de öppnar. Ett tufft ryggpass med efterföljande 70 minuter spinning står på schemat. Bästa spinledaren med tuffaste passet och bästa musiken på lördagar, bara det gör mig gladare än gladast. Att jag är helt ledig från allt skolarbete gör det inte sämre. Fick veta betyget i den ena av de avslutade kurserna igår, VG. :)

Efter all min träning så blir det att åka till McDonalds med min sambo och det ska även inhandlas diverse saker. I eftermiddag så blir det att hälsa på mormor en sväng. Kvällen kommer att spenderas hemma med mina två favoriter och en STOR godispåse framför en (förhoppningsvis) bra film. :) Kan de bli bättre? Tror inte det! :D

Ha en underbar dag allihop!! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar