- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 19 november 2010

Fredag!

Uppe innan tuppen vid kvart i fem för att gå ut med Lilleman. Var tvungen att gå upp tidigt idag med (även om de är en timmes sovmorgon från de två senaste dagarna) för att hinna städa innan skolan. Det blev en städning i högt tempo då jag hade lite med tid, men jag hann klart. :)

Nu sitter jag färdig och klar för att åka till skolan. Idag kommer jag vara hemma vid fyra och då är det dags för tvätt. I eftermiddag blir det handling och till kvällen väntar fredagsmys. Härliga fredag! :)

Vilodag från träningen idag, verkar som det eventuellt måste bli pass fyra dar i rad sen så de är bäst att passa på att vila upp sig. Imorgon väntar en tuff träningsförmiddag som vanligt. Jag längtar! :)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar