- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 4 november 2010

Ledig!

Nu är jag hemma från skolan och är alltså klar med två kurser. Ledig fram till måndag då de nya börjar. Ska bli såå skönt att bara vara hela helgen. :) Imorgon väntar diverse hemmasysslor men även träning, hoppas de går bra och inte armen säger ifrån. Känner inget i den nu men har heller inte belastat den något så de är svårt att veta om den är bra eller inte än..

Är trött som tusan nu, var uppe redan kvart i fyra imorse för att hinna gå med Lilleman innan skolan. Vila från träningen idag för sen ska jag köra tre dagar i rad är det tänkt. Kvällen ska bara spenderas framför TV:n utan några krav. :)

Hoppas helgen bjuder på nåt mer skoj än träning, inget är inplanerat men ska inte ut iaf. Orkar inte att gå på krogen känner jag så skjuter på det ett tag till. ;) Längtar till lördag och allt mitt goda som jag ska äta då så något har jag allt att se fram emot. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar