- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 5 november 2010

Axlar och triceps

Idag har jag varit driftig som oftast på fredagar. Jag började med en tidig morgonprommis och sedan storstädade jag här hemma. Direkt när jag blev klar så gick jag till gymet och körde ett stenhårt axlar/ triceps-pass. :) Det gick bra och jag gjorde tom PB i några övningar. :) Jag körde hantelpress, militärpress bakom huvudet, baksida axlar med hantlar och rep, framsida axlar med rep och fjärilen för axlarna. Dips, rep över huvudet, rak stång i cc och hantlar för triceps. :) Efter passet som tog 1 timme och 10 min så sprang jag på löpbandet 20 min, 15 av dessa körde jag HIIT. Nu är jag helt färdig kan jag säga! :)



Dagsformen efter lite för mycket "efter-träningen- mat". Jag kan inte kontrollera mig själv ibland, hehe! ;)

Ska vila någon timme och sedan kommer min sambo och svärfar och hämtar mig för en lunch-dejt. Direkt när jag kommer hem väntar tvätten på mig. Lakan idag så de kommer ta sin lilla tid.. I eftermiddag blir det veckohandling som vanligt.

Visst kopplar jag av på min lediga dag? Ha ha! Skämt osido, även om fredagar oftast innebär en himla massa att göra för min del så älskar jag dem. Ikväll blir det ju fredagsmys! :) Snart lördag också, då väntar allt det goda på mig. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar