- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 18 november 2010

Långa dagar

Igår blev det en lång dag. Gick ut och gick redan vid fyra och sen var det skolan hela dagen. Kom hem vid sex igår kväll och då var jag helt färdig.. Idag är det mycket skola också..

Gick ut med Lilleman fyra imorse också så jag ska kunna gå på ett spinpass vid sju. Jag hinner precis gå på det och fixa till mig innan de är dags för skola igen. Känner mig dock väldigt trött och fundarar på om inte de vora lämpligast att gå och lägga mig och sova en timme extra istället för att träna skiten ur mig. Blir ju heldag i skolan idag också.. Jag vill ju verkligen träna men borde verkligen sova lite så jag orkar med dagen. Vilket dilemma! :(

Red. 1,5 timme senare
Det blev spinning såklart! ;) Missade ju spinningen igår eftersom jag kom hem så sent.. Nu körde så svetten sprutade och jag är så glad att jag gick. Träning går före sömn alla gånger. Lycka! :) Nu sitter jag och äter min andra frukost idag, haha. ;) Snart dags för skola resten av dagen!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar