- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 27 november 2010

Kall morgon

Morgonprommisen idag var helt underbar! Det varken snöade eller blåste. :) Det var kallare än tidigare mornar men de gör inget så länge man slipper snöstorm. ;) Riktigt skönt och vackert ute. :)

Nu har jag ätit min frukost och väntar på att få gå till gymet som vanligt vid den här tiden på lördagar. Har sträckt min rygg lite känner jag efter att jag halkade igår. Idag är det just rygg som står på schemat så vi får väl se hur det går. Jag ska ta det lugnt och göra de övningar jag kan helt enkelt. :) Efter styrkan är det 70 min spinning i vanlig ordning. Idag ska det vara den vanliga ledaren så de kommer bli riktigt skoj! :)

Efter träning blir det lunch med min sambo samt handling av diverse grejer som behövs. Får se vad som händer till kvällen. Det är är en fest men jag är ju inte sugen som vanligt. Vi får se hur det blir. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar