- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 7 november 2010

Benpass

Nu har jag varit på gymet och piskat mina stackars ben. Gick helt ok men jag kände att jag åt lunch lite väl nära inpå då jag mådde lite illa stundtals. Kan göra det just när jag kör ben har jag märkt. Jag värmde upp med 5 min jogg på löpbandet och sen körde jag utfall, knäböj, "gynstolen" för insida lår, baksida lår vid ribbstolarna med viktskiva, legcurl och benpress. Efter passet staplade jag mig bort till löpbanden och sprang 20 min. Tycker det känns bättre i benen när man sprungit lite efter passet, då släpper spänningarna och man känner sig inte lika sliten efter. I början är det såklart svårt och tungt att springa men det släpper snart. Prova! :)

Hittade ingen bra mössa på stan men på nätet så har beställt hem en nu. Hoppas den kommer fram fort men med min tur tar de väl två veckor. :( Nu är de snart dags att gå ut med Lilleman igen och sen väntar matlagning och TV-tittande resten av kvällen. bara att njuta av de sista timmarna innan helvetet börjar igen imorn..

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar