- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 1 november 2010

Kreatin och PB :)

Började dagen som vanligt med morgonprommis och frukost i vanlig ordning. Runt nio gick jag till gymet för att köra biceps & mage. Idag bröt jag min "aldrig träna mer än 3 dar i sträck"-regel men var tvungen. Hinner inte träna imorgon då det är en massa i skolan så jag fick ta morgondagens pass idag istället. Började med kreatinet idag också. Antingen så gjorde de direkt verkan eller så inbillade jag mig så jag blev bra mycket starkare än vanligt. Gjorde PB i nästan alla bicepsövningarna och lyckades även göra två set med 16 kiloshantlarna. :) Efter passet så körde löpte jag 20 min på löpbandet. Tog det ganska lugnt idag då det var min fjärde dag i sträck plus att träningsvärken i benen börjat komma ordentligt. ;)

Nu är jag nyduschad och ska snart börja fixa till mig lite inför skolan. Äter lunch hemma idag då vi börjar efter lunch. Kommer att cykla till skolan (ca 8 km) och det lär väl kännas lite i benen antar jag. Värre är de troligtvis när jag ska hem. ;)

Jag gillar verkligen inte att vi dragit tillbaka klockan. För min del kan de gärna vara mörkt på morgonen, värre när de är mörkt redan fem på eftermiddagen tycker jag. Känns som kvällen kommer allt för tidigt. :(

Dags att ta tag i allt nu då.. Ha en bra dag! :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Kul med pb, man känner ju att träningen går framåt när man sätter pb =D En finfin belöning helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Javisst är det, man blir verkligen jätteglad när de går framåt. :)

    SvaraRadera