- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 28 november 2010

Snöstorm...igen!

Idag var morgonprommisen mindre rolig igen. Snö och blåst när vi gick ut. Snöandet bara tilltog så i slutet av rundan gick det knappt att gå normalt! Skönt att jag ändå kom iväg tidigt så jag hann gå innan det blev som det är nu, kan knappast snöa mer om man säger så..

Idga har jag tänkt att plugga lite om jag orkar. Kan göra det imorn istället så eventuellt så skjuter jag på det lite. ;) Annars hade jag velat åka och shoppa lite men det är inget direkt bilväder idag. Min sambo kan köra i vilket väder som helst men han drack ju igår så då finns det bara jag kvar. Jag tror jag avstår idag faktiskt även om de är fyrhjulsdrift på bilen. :S

Har inget styrkepass kvar denna vecka då jag redan kört alla. Kanske jag går på ett spinpass ikväll eller går till gymet och löper lite om jag känner för det i eftermiddag. Känns iaf skönt att jag inte måste om jag inte vill. Min motivation på söndagar brukar tryta. ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar