- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 20 november 2010

Ont i handleden! :(

Jag har haft ont i min handled under ca en vecka men det har inte varit så illa så jag inte kunnat träna. De tre senaste dagarna har jag ju inte kört nåt styrkepass och då har det helt plötsligt blivit värre! Nu har jag ont i handleden mest hela tiden och det krävs inte mycket för att det ska kännas. Höger är det också. :( Får se om jag kan träna ryggen idag eller om det inte går alls. Hoppas ju på det bästa men det är väl inte så troligt tyvärr. Jag är ju en sann optimist så har hela tiden förträngt att jag inte skulle kunna träna idag och varit säker på att det ska gå över. Nu är de väl dags att se klart på det hela antar jag.. Anledningen till att jag fått problem är att Lilleman har en blinkis (så att hans syns i mörkret) som man vrider på. Den har varit trög hela tiden men det har bara blivit värre och värre. Jag har fått ta i för kung och fosterland för att kunna få på och av den senaste tiden. Nu är iaf den tillbaka lämnad så jag hoppas jag blir bra snart.

Nu har vi varit ute på mrogonprommis i snön som kommit och min frukost ligger i magen. Snart dags att byta om för gymet. Har tänkt köra rygg och mage men det kanske bara blir mage om jag har för ont. Kommer troligtvis inte kunna ta i som vanligt i vilket fall. Vilket skit!! :( Efter styrkan är det dags för 70 min spinning som vanligt. Det lär jag väl inte ha problem att köra iaf. :)

Efter en förmiddag av träning så väntar lunch med mamma och sen är det dags att hälsa på mormor. Ikväll blir det mys med film. :)

Hoppas ni har en bra lördag och inte lider av några krämpor. Finns inget värre! :(

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar