- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 9 november 2010

Snöstorm

Idag blev det mogonprommis i snöstorm. Vilket håll jag än gick åt så blåste det rakt in i ögonen, såg inte ett skit! :( Lilleman fick vara mina ögon då han inte verkade vara lika besvärad som jag. Han kom upp och gick fot så fort han såg någon, tur de för jag såg ingen försen de nästan var brevid mig.

Igår kväll lagade jag en riktigt god kvällsmat förresten, tacopizza, det var verkligen jättegott! Den nyttiga grova degen med massa gott på. Både jag och min sambo älskade de. :)

Nu har jag ätit frukost och väntar på att gå till skolan. Cykla i de här vädret är ju livsfarligt, får köra riktigt försiktigt så jag inte kör på någon. Idag är det vila från träningen. Kommer att vara i skolan hela dagen och sen är det bara slapp när jag kommer hem. :)

Ha en bra dag i snöstormen! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar