- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 14 november 2010

Blött!

Det blev långa rundan imorse på ca 15 km. I skogen var det så blött det bara kan bli, sjöar med vatten överallt. Mina fötter och hela hunden var dyngsura när vi kom hem. Blev till att bada Lilleman idag, nu luktar han gott. :) Nu ligger frukosten i magen och Lilleman värmer sig på ryamattan.

Styrkepasset igår gick bra och jag gjorde några PB igen. :) Spinningen var skitkul som vanligt och jag är nöjd med förmiddagen. Har helt sjuk träningsvärk i magen idag. Körde den extra hårt igår och det gav verkligen resultat. :) Det regnade verkligen hela dagen igår så den spenderades mest i bilen och inomhus. Det blev film och mys ikväll och alldeles för mycket att äta som vanligt på lördagar. ;)

I eftermiddag är det dags för veckans benpass. Innan tänkte jag plugga och göra klart allt jag behöver inför nästa vecka. Letade efter farsdags present igår men hittade inget bra. Vet inte om jag ska gå till stan och leta idag eller om jag beställer hem något istället. Då får han de försent men jag tror inte han förväntar sig någon present i vilket fall så glad blir han nog. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar