- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 21 november 2010

Tråksöndag

Imorse blev det den långa söndagsrundan på 15 km. Rundan blev i nästan totalt mörker då det var väldigt dimmigt och mulet ute idag. Jag gick ut som vanligt på söndagar och då de är upplyst hela vägen till skogen så tänkte jag första på hur mörkt det var när vi var framme. Såg verkligen ingenting när vi gick in i skogen. Har nog aldrig tramapat så mycket snett och gått i så mycket lera nån gång! Såg ju inte vad jag skulle undvika i mörkret. Skam den som ger sig! Ögonen vande sig efter en stund så jag såg lite grann åtminstone och vi slutförde hela rundan. Lilleman tyckte de var lika roligt som alltid iaf. :)

Nu har jag pluggat hela förmiddagen och känner mig väldigt trött. Har ingen lust till någonting känner jag. :( Tänker hoppa benpasset som vanligtvis står på schemat på söndagar och spela squasch med min sambo istället. Kan vara kul att göra något nytt och tillsammans med någon annan. :) Har aldrig spelat varken squasch eller tennis så det här kan bli intressant. ;) Ska försöka göra lite gående utfall sen efter passet så benen får sig en liten omgång iaf. Om ni inte testat gående utfall så gör det! Det tar såå mycket bättre än vanliga utfall tycker jag. :) Nästa vecka ska jag försöka köra ben tidigare än på söndagen eftersom jag missar passet idag. Annars lär jag väl få en träningsvärk som sitter i en vecka, haha. Skulle vara skönt att kanske kunna vara ledig från träningen nästa söndag också. Jag får se hur jag gör..

Nu ska jag lägga mig en stund innan de blir lunch med mina sambo. Har ju sovit så lite i veckan så det kan vara bra att sova ikapp lite. Sen blir det lunch med mannen min.

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar