- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 3 november 2010

Skadad?

Nu är morgonprommis och frukost avklarad. Jag har bestämt mig för att gå på spinningen ikväll istället för gymet under dagen. Har ont i min högra underarm efter biceps-passet i måndags så jag tycker det är bäst att vila den till fredag. Kände inget igår under dagen men sen hade gjorde det jätteont när jag skulle lyfta ut gratängformen ur ugnen igår kväll. :( Måste skadat mig under passet men vet inte vad jag gjort, hoppas det hinner gå över till på fredag för då tänkte (läs måste) jag köra på igen.

Idag ska jag plugga lite men annars har jag inget inplanerat. Det känns skönt kan jag lova, det har varit mycket de senaste dagarna. Har sovit väldigt lite de senaste tvä nätterna så jag tänkte vila lite extra idag. :)

Kollade in schemat för nästkommande veckor fram till jul och det är verkligen fullspäckat. Vet inte hur jag ska få in all min träning, kanske inte ens går alla veckor. :( Man får köra så gott det går helt enkelt och hoppas att det löser sig. Fattar inte hur jag ska hinna plugga hemma också när vi har så sjukt mycket schemalagt. Det är ju faktiskt inte meningen att man ska sitta mer än 40 h totalt i veckan med båda kurserna. Det funkade ju inte alls på de som varit nu och då har jag ändå haft betydligt mycket mer schemafritt än vad jag kommer ha från och med nästa vecka.. Bara att stå ut, i juni är skiten klar! :)

Ha en kanondag allihop! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar