- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 25 januari 2012

Blända av för i h-lv-te!

Idag var folk förjävligt dåliga på att blända av helljusen hela vägen till jobbet. Fcik sätta på mina och köra med dem mest hela tiden för att folk inte hade vett att visa respekt i trafiken. Gud så irriterad jag blir på sånt! Grr!! :(

Bröst- och bicepspasset igår gick kanon. Var riktigt stark och det kändes kanon i varenda övning. :) Övningarna jag körde var:

Bröst
Lutande hantelpress 5 set
Flyes i cc 4 set
Flyes från undre trissan i cc 4 set

Biceps
Bamsecurl 4 set
Enarmscurl 4 set
Curl med rak stång i cc 4 set


Det blev en morgonprommis i kylan imorse igen. Nu ska det tydligen vara minus ett tag framöver.. Värst är det när jag är ute och går, kallast på hela natten/morgonen då. Bara att stå ut och se positivt på det hela, det var värre förra vintern. Då knallade jag i uppåt 30 minus flera mornar och det var nästan aldrig varmare än - 15..
Har fortfarande rejäl träningsvärk efter benpasset, som värst är det i baksida ben och rumpan. Hoppas det hinner lägga sig lite tills i eftermiddag för då är det dags att springa igen. :) Ett lugnt distanspass står på schemat, hur långt har jag inte funderat på än. Troligtvis mellan 7-9 km beroende på hur kallt det är och var jag ska springa. Längtar!! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar