- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 31 januari 2012

Förkylning på G!? :(

Igår kväll började jag känna av lite ont i halsen när jag svalde.. Skiten i halsen var kvar när jag vaknade och det känns som jag kanske dragit på mig en förkylning.. Jag är så känslig för kyla och fryser väldigt lätt så är det någon gång jag blir dålig så är det när det blir kallt ute. Jäkla kyla och jäkla förkylning, vad har jag gjort för att förtjäna detta? :( Käkar echinagard som det vore godis nu i hopp om att lyckas den lilla förkylningsdjävulen att försvinna. Önska mig lycka till!

Ben- och magpasset igår gick bra. Kände av lite träningsvärk efter söndagens intervaller men det gick att köra på som vanligt utan problem. :) Efter gymethämtade jag upp mina nya skoor som kommit på posten! De är jättefina och sitter kanon! Breda framtill så mina knölar får plats utan problem. Joggade lite inne med dem igår men det är svårt att svara på hur de känns på riktigt. Ska uppdatera så fort jag provat dem ordentligt. Blir på nästa snabbpass. :) Tyvärr vet jag inte när det blir beroende på hur det här jäkla viruset utvecklar sig.. :( Tightsen jag köpte var alldeles för stora. :( Så stora så jag måste sy in dem för att kunna ha dem.. Det är konstigt de där med storlekar, väldigt olika mellan olika märken.. :( Kommer ta kort till er när de är insydda och klara för nu är det verkligen inget att ta kort på. ;) Kan ta ett tag dock, behöver min mammas supersymaskin för detta, vill inte förstöra tyget och dår är det viktigt med specialnål säger mamma. :) Ingen stres med detta heller då jag ändå inte kan använda dem nu, de är rätt tunna tights nämligen. :)
Imorse blev det 11,5 km morgonprommis med Leon igen. Lika kallt idag som igår så på med alla lager kläder och sedan ut. Känner mig verkligen som en michelingubbe med alla kläder på mig.. Men hellre lite otymplig än att frysa. :)

I eftermiddag väntar bröst och biceps på gymet, det ser jag fram emot. Hoppas nu bara echinagarden kan slå ihjäl förkylningen åt mig. Styrka kan jag alltid köra med en liten förkylning men springa gör jag inte. Vet hur farligt det kan vara.. Finns det något värre än att bli förkyld när man älskar att springa?? Jag blir så tjurig när jag inte får komma ut, att vara sjuk är verkligen inte min grej! :( Eller de är väl inte någons grej men för oss träningsnarkomaner så är det etxtra deppigt eftersom träningen är så stor del av ens liv. Jag känner mig halv utan min träning. 

P, Leon och träningen är min lycka här i livet!  ♥

Mina ♥

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar