- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 10 januari 2012

Snökaos

Inatt kom det lite snö.. Det gjorde att det blev kaos på vägarna imorse då ingen saltbil hade kört, inte ens på motorvägen. Moddigt och jävligt var de, ingen risk för fortkörning med andra ord. ;) Tog mig i alla fall till jobbet och hoppas på plusgrader tills i eftermiddag så jag slipper de här väglaget på vägen hem..

Bröst- och bicepspasset igår gick väl sisodär. Var lite svagare nu igen. Troligtvis är det för att kroppen är lite sliten nu efter helgen. Hoppas det blir bättre snart!

Imorse blev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman. Kände m,ig bra mycket piggare än igår men höll mig på mattan och sket i att springa som jag bestämt. I eftermiddag ska jag köra ben på gymet och beroende på hur mycket träningsvärk jag har på onsdag så blir det eventuellt ett lugnt distanspass då, annars troligen fartlek torsdag morgon. Vi får se hur allt känns imorgon. :)

Ha en underbar dag alla! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar