- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 25 januari 2012

Tröttmössa på löptur

Usch va trött jag var när jag åkte från jobbet i eftermiddags. Kände mig helt ärligt mer död än levande.. Först frös jag så jag skakade och sedan blev jag helt avtrubbad när jag blev varm. Fick sänka värmen i bilen och köra hem med rätt kall kupé för att inte riskera något. Även om det knappast var risk för att jag skulle somna så påverkas ju reaktionsförmågan negativt och det kan ju vara förödande..

Väl hemma så blev det en banan, lite protein och peppning (av mig själv) för springa, det skulle jag! På med mängder av kläder och iväg. Kände mig direkt mycket piggare av den friska kyliga luften. :) Sprang till pizzerian igen fast en omväg denna gång. Det blev en lugn skön runda på 8,1 km och när jag väl var framme så stod min sambo redan och väntade på mig.

Nu ligger kebabsalladen i magen och jag ligger framför TVn. Ska försöka sova tidigt för imorgon bitti väntar ett nytt löppass. Denna gång står snabbdistans på schemat. Hur snabb jag kommer vara återstår och se imorgon..

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar