- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 2 januari 2012

Skitväder!

Godmorgon!

Så var jag åter på jobbet. Dock bara månd-onsd sedan tar jag långhelg. Skönt med mjukstart. :)

Igår blev det bara en morgonprommis på 11,5 km och sdan vila resten av dagen. Jäkla skitväder det var ute igår och idag! Igår snöade det hela dagen för att sedan bli plusgareder igen på kvällen.. Imorse rgnade det och snön hade inte hunnit smälta bort. Isgata ute med vatten på med andra ord, värsta typens halka! :( Fanns inte på karten att jag skulle kunna springa, inte ens med dubb. Kom mig knappt runt mina 11,5 km med Lilleman om vi säger så.. Antingen tar jag löprundan imorn bitti eller så hoppar jag årets första pass och går direkt på årets andra på torsdag. Vi får se hur det blir. Ikväll ska jag i alla fall köra bösta och biceps på gymet. :)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar