- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 2 januari 2012

Tillbaka styrkemässigt och reklamfilm på G :)

Ja, det verkar så! :) Även om jag sov lite inatt och har haft sjukt mycket att göra på jobbet idag så var jag stark idag. :) Bröst och biceps fick sig en rejäl omgång! :) Körde på samma vikter som innan min lilla "svacka". Det ni! De är bra att ha fullspäckat schema tydligen. :)



Nu är det dags att tighta till sig lite igen efter jul också.. På gymet gick jag förbi kosttillskotts- och träningsklädsaffären (som har samma ägare som gymet) för att handla lite BCAA och fylla på mitt träningskort. Väl där jobbade ägaren och han gav mig ett kanonerbjudande! Han ska börja sälja löpband och ville att jag skulle va med på reklam för dessa. Springa demonstrativt på en film samt lite löpbilder. För detta så skulle jag få gratis årskort. :) Så kul! :) Så nu har ja en rejäl sporre till att tighta till mig. Och det ska jag göra! Vill ju se snygg ut på bilderna och reklamfilmen va! ;)

Vackra Helene Ahlson! Så här skulle jag vilja se ut på mina löpbandsbilder! I´ll keep on dreaming! ;)
Fotot på Helene är från Better Bodies, http://www.betterbodies.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar